Megorapäivystys / Megora Service 28.3.

Soffa Ry järjesti tiistaina 28.3. Megorapäivystyksen, jossa toimipisteemme tutkintovastaavat olivat paikalla vastaamassa opiskelijoiden kysymyksiin ja palautteeseen. Keskustelimme mm. siitä, miten tiedottaminen saavuttaisi opiskelijat parhaiten ja miten eri ryhmien ja tutkintojen opiskelijoiden äänet saataisiin parhaiten kuuluviin. Pohdimme, mikä voisi olla sosiaalisen median rooli koulun asioista tiedottamisessa. Lisäksi kehittelimme ideaa, että jokaisesta aloitusryhmästä valittaisiin pari opiskelijaa, jotka tapaisivat tutkintovastaavia säännöllisesti ja toisivat oman ryhmänsä sisällä heränneitä ajatuksia ja kysymyksiä esille.

Myös mm. Palautteen antaminen, Myllypuron kampukselle siirtyminen, luentojen laatu, kurssien sisältö ja opiskelijoiden harmillisen vähäinen osallistuminen Megorapäivystykseen ja Bumerangi-palautetilaisuuteen puhututtivat.

Soffa Ry hosted Megora Service event on tuesday 28.3. where the heads of degree programmes of our campus were answering to students’ questions and feedback. We discussed about getting every students’ voices heard and how to make communication between students and staff more effective. We also talked about moving to Myllypuro campus, quality of lectures, content of courses and why so few students attend Megora Service and Boomerang events.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *